Cześć!
Nie choruję na schizofrenię, nigdy nie leczyłem się u psychologa/psychiatry. Mam 19 lat, studiuję. Pierwszym mym problemem jest, jak to nazywam, "radio". Ów radio nadaje w mej głowie zazwyczaj w nocy, przed zaśnięciem(które może i trwać do 2 godzin, mimo tego, że jestem śpiący jak cholera) a także i w dzień, lecz to rzadkość. Trudno to opisać. To jak gdyby kilka różnych stacji radiowych puszczanych jednocześnie z tego samego głośnika, których nie potrafię "przekrzyczeć" myślami. Głosy, krzyki, śpiewy, hałasy, trzaski, a wszystko trwające maksymalnie po kilka sekund, z różnym natężeniem i głośnością. Bywa, że ustaje, jednak raczej, dzięki Bogu zasypiam, lub zagłuszam to muzyką.
Sprawa druga, głosy i krzyki. Dobrze pamiętam niedawny incydent, sprzed kilku dni. Około godziny drugiej, gdy tylko zgasiłem światło i ułozyłem się do snu, usłyszałem głośny krzyk. Zdałem sobie jednak sprawę, że pochodził ze mnie, z mojej głowy. Być może wyobraźnia płata mi filgle. I hope so.
Za dnia, wykluczając jednocześnie zmęczony umysł, który wyrzuca z siebie nadmiar informacji, czasem słyszę głos/y, choć do końca nie wiem, czy nie są to czasem myśli, nad którymi nie mam kontroli. Niestety, nie potrafię sobie przypomnieć o czym mówią, lecz wiem, że po chwili odzyskuję świadomość i wracam do rzeczywistości.
Najbardziej boli mnie jednak chaos w mojej głowie. Bywa, że nie w ogóle nie rozumiem swoich myśli, to czysty bełkot, niezrozumiałe słowa, albo 5 zdań i wątków naraz.