Witam serdecznie
Pierwszy raz pisze na tego typu forum. Chciałbym doświadczyć jakiś rad od Państwa…może ktoś jest lub był w podobnej sytuacji co ja…
Mam 25 lat. Jestem raczej przystojnym wysokim brunetem. Od kilku lat mam problemy ze sobą, tzn. z moją osobowością.
Obecnie jestem studentem i z różnym skutkiem radze sobie z nauką. Mam poważne problemy z nastrojem i koncentracją. Często bywam osowiały, bez humoru. Najprostsze rzeczy sprawiają mi trudności. Często czytając jakiś tekst po chwili go zapominam i nie potrafię przytoczyć choćby tematu, jakiego on dotyczył. Mam bardzo krótką pamięć. Unikam kontaktu z otoczeniem. A kiedyś tak nie było…
Głupi przykład to to ,że chodzę prawie codziennie do tego samego sklepu i praktycznie nie zamieniam z sympatyczną ekspedientką praktycznie żadnego zdania…wymieniam listę zakupów i po wszystkim mówię „do widzenia”… … rozmowa z piękną młodą ekspedientką nie daje mi satysfakcji…takie zachowanie nie jest przecież normalne… czuje że mam w głowie silną blokadę, która siedzi i nie pozwala mi się wyluzować tak jak kiedyś
Boli mnie też, że „tłumoki” z mojej miejscowości, którzy nie potrafili w podstawówce dodawać w zakresie „10” jakoś radzą sobie z życiem, cieszą się nim…a ja pomimo tego że parę lat temu zdałem maturę na prawie samych 5,0 nie potrafię być radosny i otwarty na ludzi…to nie jest sprawiedliwe…
Kiedyś ( 15-20 lat) często słyszałem że jestem bardzo inteligentnym mężczyzną…
teraz mam wparcie jedynie w mojej cudownej dziewczynie, która chyba z miłości do mnie stara się nie zauważać mojego umysłowego„kalectwa” …
najgorsze jest to, że boje się ludzi pewnych siebie… przy bezpośredniej wymianie zdań tracę przez to siły witalne i prawie zawsze przy dłuższej rozmowie wychodzę na kretyna i impotenta umysłowego…nawet jeśli ta druga osoba to jakiś ewidentny prostak.
Nie potrafię się obronić słownie przed krytyką innych…czuje się niekiedy jak „worek do bicia”…