Witam serdecznie,
od jakiegoś czasu obserwuje to forum i widzę, że można doczekać się naprawdę konstruktywnych uwag, dlatego zwracam się z prośbą o zapoznanie sie z moim problemem i podpowiedź-GDZIE i CZEGO szukać, bo mnie kończą się już pomysły
uprzedzam, nie da się tego opisać bardzo zwięźle, zwłaszcza, że problem się już ciągnie, więc postaram sie napisać wszystko, gdyż czasem pewne fakty się łączą bardziej, niż się wydawało ;)
Kobieta, za kilka dni kończę 26 lat, studiuję, nie rodziłam (hm, coś jeszcze? ;) )
Najogólniej problemy należałoby określić, jako przewlekłe zmęczenie i problemy z koncentracją
Zaczęło się 3 lata temu. Byłam wtedy na 2 kierunkach jednocześnie (w tym na weterynarii), wobec czego sprawa zmęczenia była łatwo zauważalna, gdyż sporo miałam na głowie ;)
Zgłosiłam się do lekarza z powodu: silnej senności i intensywnych potów. Lekarka powiedziała, że "taki mój urok". Zasypiałam ciągle i w każdych warunkach (w metrze, na podłodze u znajomych, na ławce). Na nogi stawiało mnie coś słodkiego, po czym po pewnym czasie mobilizacji, przychodziła senność i po prostu MUSIAŁAM się zdrzemnąć..potem pobudka, coś do przekąszenia, mobilizacja.... i tak w kółko. Bardzo silnie się pociłam, zwłaszcza po jakimkolwiek wysiłku. Wystarczyło kawałek się przejść do autobusu, a ja byłam cała mokra. Dopiero kilka miesięcy później (kiedy już wiedziałam, że mam rok "w plecy", gdyż przez to ciągłe spanie, nie nadążałam z nauką, z którą wcześniej nigdy nie miałam najmniejszych problemów) zwróciła mi na tę potliwość uwagę pielęgniarka i poleciła mi oznaczyć cukier po posiłku:
10.2007: na czczo (90) i 2h po posiłku (73)
zmieniłam lekarza, zwłaszcza, że miałam już coraz większe problemy z nauką i koncentracją
nowa pani doktor zaleciła próbę z glukozą 50g
29.10.2007 na czczo: 86, 2h po 50g glukozy: 64
morfologia, tarczyca-w normie
dostałam skierowanie do diabetologa, zwłaszcza ze względu na mamę - insulinozależnego diabetyka