ja mam 20 lat i wmawiają mi depresję. uważam że jestem zdrowy ale kiedyś sporo na temat chorób psychicznych czytałem i był okres że wydawało mi się że mogę mieć początki schizofrenii. nawet teraz mam silne poczucie obcości (czuję się jakbym był z innego wymiaru) i osamotnienia chociaż mam kochającą rodzinę i wiem że fizycznie nie jestem sam. rodzina nie rozumie tego co czuję. nie za bardzo im się podoba mój światopogląd (z chęcią wyłączył bym ten chory system, w którym się znajduję, nie obchodzi mnie los innych ani swój i to kiedy umrę itp.) szczególnie ojcu. jestem też od ponad 3 lat wegetarianem i z tego powodu także byłem przez jakiś czas negowany. mam jedną pasję jestem fanatykiem muzyki elektronicznej i experymentalnej. mógłbym jej słuchać na okrągło. pozwala mi się ona odstresować i zabiera mnie do innego świata chociaż z tym ostatnim nie mam zbyt wielkiego problemu. czasem odpływam gdzieś myślami i nie bardzo wiem co się wkoło dzieje. wyobrażam sobie wtedy różne dziwne sytuacje np. że znienawidzona sąsiadka coś do mnie pyskuje a ja ucinam jej łeb siekierą. to jest bardzo realistyczne ale wiem że dzieje się tylko w mojej psychice. to tylko niektóre objawy jakie u siebie zaobserwowałem kiedy zgłębiałem wiedzę na temat schizofrenii ale czy mam to naprawdę czy tylko sobie wmawiam to tego już nie wiem. proszę o komentarz.