Witam otóż moja 3-letnia córka dostała biały nalot na języku i bardzo się tym przejełam ponieważ już 4 dni wcześniej wyczułam u niej z bużki nieprzyjemny zapach .Stwierdziłam że to od nie umycia ząbków ale jeszcze teraz doszły wymioty bez gorączki.Czy to może wirus czy jakaś podstępna choroba .Nie wiem czy to ma znaczenie ale dzień wcześniej mała miała kontakt z dzieckiem które właśnie przechodziło prawdopodobnie wirusa z wymiotami i rozwolnieniem.Córka rozwolnienia nie ma .Pa
przepraszam że dopiero teraz odpisuję ale nie miałam chwili wolnego otóż nie brała anyybiotyku jest dzieckiem mało chorującym a wymioty po całym dniu i nocy przeszły dawałam jej dużo picia aby nie doszło do odwodnienia.Dziwne jest tylko to że teraz babcia (82lat) zaczeła dzisiaj wymiotować nie jestem lekarzem ale może to wirusowe i wszystkich nas dopadnie a jesteśmy 4-pokoleniową rodziną i jest nas 8 pa
Tak może to być wirus. Biały nalot na języku może też być związany z chorobami takimi jak: grzybica, reflux, choroby zatok. Poczytaj o tych chorobach i zobacz czy niecko nie ma jakiś objawów do nich pasujących.